לשאלות ובירורים במוקד השירות
ימים א'-ה' 8:30-17:00
שישי ושבת המוקד סגור.
טלפון – 03-6051500 שלוחה 3
מייל- carloan-CS@albar.co.il
פניות ציבור
1. חברת אלבר קרדיט מאפשרת ללקוחותיה להגיש אליה תלונות ציבור (כמשמעותן בחוזר נותני שירותים פיננסיים 2022-10-17 שעניינו "טיפול בתלונות ציבור" של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון- "החוזר").
2. את התלונה יש להעביר לממונה על תלונות הציבור בחברת אלבר קרדיט, גב' חן דיין, באחד האופנים הבאים:
2.1. פנייה באמצעות הדואר לכתובת הרשומה של החברה: אריה שנקר, 13 ראשון לציון. מען למכתבים: ת.ד. 9128, רמת אפעל 5219002.
2.2. פנייה מקוונת באמצעות תיבת דוא"ל יעודית: Send Email
3. פניה של אזרח ותיק:
בנוסף לאמצעי התקשורת המצוינים לעיל, יוכל אזרח ותיק (כהגדרתו בחוזר) להגיש תלונה בע"פ בפניה טלפונית למוקד שירות לקוחות של החברה (בטלפון: 03-7502441), תוך ציון שמדובר באזרח ותיק המעוניין להגיש תלונה בע"פ. נציג מוקד שירות לקוחות יעביר את פרטי הפנייה לממונה על תלונות ציבור בחברה.
"אישור ההלוואה ותנאי העמדתה הינם בהתאם לתנאי ולמדיניות החברה ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל; הגורם המממן: אלבר קרדיט בע"מ; מספר רישיון 54930."