Holiday Rental1

השכרת רכב בחגים: מה חשוב לדעת?

השכרת רכב בארץ במהלך החגים, כשהביקוש בשיאו, יכולה להיות משימה קצת מאתגרת, אבל עם הידע הנכון היא בהחלט ברת ביצוע.
בכתבה זו נבין את האתגרים ואיך להתמודד איתם

אחד הענפים במשק שעובדים במרץ בתקופת החגים, הוא ענף השכרת הרכב בארץ. המפגשים המשפחתיים המורחבים והגעתם של קרובי משפחה מחו"ל לביקור מולדת, הם רק חלק מהסיבות לביקוש הרב של רכבים להשכרה בתקופת החגים ולאתגר במציאת רכב זמין להשכרה, ובוודאי כזה שיתאים לצרכים הספציפיים של השוכר. בכתבה הבאה נציג בפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לשים ידיים על הרכב השכור שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר, גם בתקופה הבוערת של החגים.

 

תכננו מראש והזמינו מוקדם


ממש כמו שרכישת רכב חייבת להתבצע בהתאם לאופי השימוש הצפוי שלכם ברכב, אופי הנהיגה, המרחקים הצפויים, כמות המשתמשים ותוואי הדרך, גם בחירת רכב שכור חייבת לשקלל את הפרמטרים האלה.

הדבר הכי חשוב בהשכרת רכב בזמן החגים הוא התכנון המוקדם. בררו מראש מה הצרכים שלכם מבחינת הרכב השכור: כמה נוסעים הוא אמור להסיע, האם מדובר בנסיעות ארוכות, שאז כדאי לשים דגש על מרווח ונוחות נסיעה, האם אתם מתניידים עם עגלת תינוק ומזוודות שאז ברור כי תא מטען גדול הוא הכרח, ואם אתם מתכוונים לגמוא מרחקים גדולים, יהיה נחמד לבחור דגם שמתהדר בצריכת דלק חסכונית.

את השאלות האלו תצטרכו לשאול את עצמכם כמה שיותר מוקדם, ורצוי אף כמה חודשים מראש, כי רק כך תוכלו לבחור את הרכב הנכון עבורכם מתוך מאגר רכבים גדול וזמין, מבלי להתחשב באתגרי הזמינות של רכבים שכורים בתקופת החגים.

אישה עם כלב ברכב

וודאו את אפשרויות הביטול

 
הזמנת רכב שכור כמה שיותר מוקדם לפני החגים היא כאמור צעד נבון, אבל עדיף שתשמרו לעצמכם את האפשרות לבטל את ההזמנה במידה ותיתקלו בהצעה משתלמת יותר, או ברכב אחר שאתם מעדיפים.

בהזדמנות זאת נציין שכדאי גם לוודא מה הסיכוי שחברת ההשכרה תצייד אתכם בדגם אחר מזה שהזמנתם, משיקולים של זמינות וכדומה. נכון, הסטנדרט הוא לקבל דגם מאותה הקטגוריה שהזמנתם מראש, אבל לפעמים מבאס לקבל לידיים מפתחות של דגם אחר מזה שעליו תכננתם.

 

בצעו השוואת מחירים


כשהביקוש לרכבים נמצא בשיא, כמו בתקופות חגים, עשויים להיות פערי מחירים משמעותיים בין חברות ההשכרה השונות, בין היתר בשל מבצעי הנחות וגם העלאות מחירים. כדאי להיעזר בכלי ההשוואה השונים שקיימים ברשת כדי לערוך את סקר השוק שלכם ולמצוא את העסקה הכי משתלמת. השוואת מחירים חכמה תאפשר לכם למצוא מבצעים והוזלות על דגמים מסוימים, וגם להשתמש בהצעה אחת כדי לקבל אחרת, משתלמת יותר מחברה מתחרה.

 

למדו את סוגיית הכיסויים במקרה של נזק


רכישת ביטוח לרכב מושכר מתבצעת פעמים רבות באופן שטחי מדי, מבלי להידרש לכיסוי האמיתי של הפוליסה, ואפילו מבלי לשקלל את מחירה לתוך העלות הכוללת של הרכב השכור. בתקופות החגים העמוסות אתם עלולים למצוא עצמכם רוכשים כיסוי תחת לחץ זמנים, מבלי להבין יותר מדי את היקפי הכיסוי ואת משמעות העלויות.

העניין הוא שדווקא בתקופת החגים, כשאתם אמורים לצאת לנסיעות ארוכות יותר, ביעדים שפחות מוכרים לכם, יש חשיבות עליונה לכיסוי הנכון. הסיבה לכך היא סיכון מוגבר מבחינתכם לגניבת הרכב, או חלילה מעורבות בתאונת דרכים. לכן, קראו מראש, חקרו והבינו את כל הסעיפים של הכיסוי עבור הרכב המושכר שלכם.


הקפידו על נהיגה בטוחה


מטבע הדברים, אתרי התיירות ומוקדי הטיולים נוטים להיות עמוסים במיוחד בתקופת החגים. זה אומר שכבישים מסוימים עשויים להיות פקוקים, ושהמון רכבים בכביש יהיו מלאים במשפחות עם ילדים קטנים. במילים אחרות, הסיכוי להסחות דעת או לנסיעות ארוכות ומתישות יהיה גבוה יותר.

מעבר לחשיבות העליונה של השמירה על החיים, נהיגה ערנית, תוך שמירה על כללי הבטיחות, תפחית גם את הסיכוי לנזקים קטנים או גדולים לרכב השכור שלכם. גם אם אף נוסע ברכבכם לא ייפגע, אתם לא רוצים להחזיר לחברת ההשכרה רכב שניזוק, וכתוצאה מכך לשאת בתשלומים או קנסות בלתי צפויים.


ודאו שאתם אוספים ומחזירים את הרכב בזמן


הכלל הזה רלוונטי תמיד לעולם השכרת הרכב, אבל בתקופת החגים הוא מקבל משנה תוקף, בגלל הלחץ שמתקיים בסניפי חברות ההשכרה. תכננו היטב את זמני האיסוף וההחזרה של הרכב וקחו מרווח בטיחות של כמה שעות בשל העומס שיכול להיות בסניפים. איחור של שעה בלבד יכול להוביל לגבייה של יום השכרה נוסף וחברות ההשכרה עשויות להיות סלחניות פחות בשל ההתחייבויות שלהן כלפי לקוחות אחרים.  

השכרת רכב לחגים באלבר, זכיינית יורופקאר בישראל


בשורה התחתונה, השכרת רכב בארץ היא פעולה די פשוטה, אבל כזאת שעדיף להגיע אליה חכמים ומעודכנים כמה שיותר. כאשר אנחנו בוחרים רכב שישרת אותנו ואת יקירינו, במיוחד בתקופת החגים– אנחנו חייבים לוודא שבחרנו נכון, והכוונה כאן היא לא רק למכונית עצמה, אלא גם לחברה המשכירה.

הבחירה בחברה גדולה ומבוססת הינה חשובה מאד. חברת אלבר, נציגת יורופקאר בישראל, היא הבחירה הנבונה בכל מה שקשור להשכרת רכב. רשימת היתרונות שלה כוללת פריסה רחבה ונוחה של סניפים ברחבי ישראל שתקל עליכם את החיים (בוודאי בתקופת החגים), מגוון רחב של רכבים זמינים, גם בשבועות של ביקוש שיא, שירות מעולה שזמין תמיד וגם מבצעים אטרקטיביים, בהם הנחה של עד 10% בהזמנת רכב דרך האתר.

מעבר לכך, יורופקאר היא מותג בינלאומי עם מוניטין מעולה שמעניק ללקוח את התחושה שהוא יכול ליהנות מהבחירה שלו בראש שקט. מסוג הדברים שיש להם חשיבות עליונה תמיד, אבל בוודאי ובוודאי בתקופה הזאת של השנה.

רכב דיגיטלי
×
Alternate Text
זכיינית המותגים:
Alternate Text Alternate Text Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
| קבוצת אלבר": אלבר קרדיט בע"מ | אלבר (י.מ.ת.) החברה להפצת כלי רכב בע"מ | ממסי שירותי דרך וגרירה בע"מ | אלבר סוכנות לביטוח כללי (2016) בע"מ"* .מוטו פרטס בע"מ | אלבר משכנתאות בע"מ | וכן, כל תאגיד המוחזק או שיוחזק, במישרין או בעקיפין, על ידי אלבר שירותי מימונית בע"מ
×
Alternate Text
זכיינית המותגים:
Alternate Text Alternate Text Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
| קבוצת אלבר": אלבר קרדיט בע"מ | אלבר (י.מ.ת.) החברה להפצת כלי רכב בע"מ | ממסי שירותי דרך וגרירה בע"מ | אלבר סוכנות לביטוח כללי (2016) בע"מ"* .מוטו פרטס בע"מ | אלבר משכנתאות בע"מ | וכן, כל תאגיד המוחזק או שיוחזק, במישרין או בעקיפין, על ידי אלבר שירותי מימונית בע"מ